  • Data: 2008-04-02 21:33:54
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ft0s1i$su6$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Lekarz wystawia ....
    > co lekarz wystawia i jakim przepisem jest do tego zobowiązany i jakie są
    > sankcje za odmowę wystawienia. Ile takie wystawienie kosztuje i gdzie jest
    > napisane, że ma być bezpłatnie.
    To są nieistotne i głupie pytania. Kompletnie nie orientujesz się w temacie.
    Ważniejsze jest jak daleko od miejsca zamieszkania znajduje się placówka
    opieki zdrowotnej i jaki przepis to reguluje. Jaki jest maksymalny czas
    oczekiwania na świadczenie oraz sankcja za jego przekroczenie? Co jeśli
    lekarz zamiast druku ZUS-ZLA wystawi zupełnie coś innego, np. zaświadczenie
    o niekaralności, albo coś co w dodatku w ogóle nie jest żadnym dokumentem
    lecz częścią anatomii?
    I najważniejsze: w jaki sposób dochodzisz od swego lekarza roszczeń z tytułu
    bezskutecznej terapii i na jakiej podstawie prawnej to czynisz?

    > paragrafy poproszę.
    Proszę bardzo: §21 oraz §43.

    > jak to sobie wyjaśnimy, to dopiero potem możemy rozmawiać o szkole.
    E tam, ja mogę kiedy ja zechcę, ty nie masz nic do tego.

    > Co dziwnego jest w zwolnieniu dla chłopaka wystawionego przez ginekologa
    To już sobie sam pomyśl, jak cię lekarz POZ wyśle na mammografię albo USG
    pochwy.

    > i jakie to wykształenie lub prawo daje nauczycielowi podstawy do
    > podważania tekiego zaświadczenia.
    A ty masz jakieś specjalne wykształcenie lub prawo aby podejrzewać, że
    przedstawiany ci dokument ma podejrzaną wiarygodność?
    To tobie można wydać resztę w sklepie banknotami malowanymi kredkami,
    sprzedać samochód z DR zrobionym na plujce a ty masz łyknąć, zapłacić i
    spadać.

    > Równie dobrze analfabeta mógłby krytykować profesora polonistyki.
    Albo lamer w dziedzinie prawa oświatowego (i nie tylko) doświadczonego
    nauczyciela.

    --
    Jotte