  • Data: 2008-04-02 20:58:25
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fsuqe4$1pg$1@inews.gazeta.pl witek

    > Nie jestem pewien czy rozumiem o co ci chodzi, wyrażaj się jaśniej.
    > Lekarz z niczego nie zwalnia. Lekarz wystawia zaświadczenie o
    > niezdolności, zdolności, ograniczonej zdolności itd. Uczeń (czy tam
    > pracownik) wnioskuje o usprawiedliwienie nieobecności i jako
    > uzasadnienie zaświadczenie takie przedkłada. Nauczyciel teraz musi
    > ocenić wiarygodność dokumentu i zasadność wniosku. Trudno żeby uznał za
    > wiarygodne zaświadczenie o niezdolności do uczestniczenia w zajęciach
> [...]

    Lekarz wystawia ....

    co lekarz wystawia i jakim przepisem jest do tego zobowiązany i jakie
    są sankcje za odmowę wystawienia. Ile takie wystawienie kosztuje i gdzie
    jest napisane, że ma być bezpłatnie.
    paragrafy poproszę.
    jak to sobie wyjaśnimy, to dopiero potem możemy rozmawiać o szkole.

    Co dziwnego jest w zwolnieniu dla chłopaka wystawionego przez ginekologa
    i jakie to wykształenie lub prawo daje nauczycielowi podstawy do
    podważania tekiego zaświadczenia.
    Równie dobrze analfabeta mógłby krytykować profesora polonistyki.