eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-09 22:05:41
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:540ee823$0$2245$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wy tak na poważnie zajmujecie się tak tak infantylnym problemem. Macie za
    > dużo czasu albo potrzebny jest Wam lekarz odpowiedniej specjalizacji.

    To nie jest infantylny problem w świetle obowiązku jazdy na światłach i
    beznadziejnej jakości obecnych żarówek halogenowych. Ja zmieniam w 2
    samochodach około 8 żarówek na rok. Ostatnio mechanik zmieniał przez
    godzinę, a rzucał przy tym mięsem, że uszy więdły. Ludzie nie mają czasu na
    zawracanie sobie głowy duperelami w celu wzbogacenia jakiejś branży
    przemysłowej. W dzisiejszych czasach "czas to pieniądz".

    Aygul