eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-09 22:31:12
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Gorbaczuk" wrote in message
    news:op.xlxg6ipfg01fvf@l-089.harvard.local...

    > Jak kupisz bezfirmową w supermarkecie to może być absolutnie prawdziwe.
    >

    > Jak miałem kiedyś samochody bez ksenonów :-) - to najdłużej jeździłem na
    > H7 z tesco po 6.99 sztuka.
    > Wytrzymywały z pół roku - jakieś 20-25kkm.

    Kiedyś "na szybko" kupiłem 2 żarówki w supermarkecie. Obie spaliły się po
    miesiącu używania. Założona następnie firmowa żarówka wytrzymała do
    sprzedania samochodu po ponad roku.

    > Najkrócej żyły zawsze takie po 70-90 PLN za komplet (+50 czy 90% więcej
    > światła...)

    Bo jak kupowałeś te "najbardziej wyżyłowane" to zdecydowanie krótko
    wytrzymywały, ale też bez przesady - u mnie co najmniej pół roku.

    --
    Axel