  • Data: 2006-09-15 09:05:47
    Temat: Re: Nieletni za kierownicą
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:

    > :-) Eee. tam mam. Tylko po pierwsze nie wszystko pamiętam (proszę nie bić,

    Twój problem. Albo sobie odświeżaj wiedzę, albo zmiel prawo jazdy.

    > bo założę się, że po iluś tam latach wiedza wietrzeje z głowy i niejeden
    > prof. dr hab. oblałby na maturze). Za pięknie by było pamiętać do grobowej

    Nie mierz innych swoją miarą. Fakt - są idioci, którzy nawet wiedzę, z
    której codziennie korzystają, zdobywają wg. reguły 4xZ (Zakuć, Zaliczyć,
    Zapić, Zapomnieć). Ale nie należy korzystać z ich wzorców postępowania.

    > deski wszystko, czego się człowiek uczył/nauczył. A zmiany w przepisach?

    Wszystkie zmiany są publicznie dostępne. Jako kierowca masz bezwzględny
    obowiązek się z nimi zapoznawać.