  • Data: 2006-09-15 14:04:12
    Temat: Re: Nieletni za kierownicą
    Od: Sebcio <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > I potem mamy debili na drogach co biegi może potrafią wrzucać, ale o
    > przepisach nie mają bladego pojęcia...

    Nie popadajmy w skrajności i nie uogólniajmy. Prawda jest taka, że
    jeśli człowiek jest przeciętnie mądry i odpowiedzialny, znajdzie miejsce
    gdzie można bezpiecznie jeździć, to niech się uczy.

    Każdy odpowiada za to co robi, nie bądźmy mentorami bo to nieco
    ambiwalentne. Teraz strofujemy człowieka by po pracy wsiąść w auto i na
    obszarze zabudowanym jechać dajmy na to 70km/h... :)

    > Na drogach publicznych - nie tylko. OK, rozumiem, że dzieciak musi się
    > jakoś nauczyć. Ale niech uczy go ktoś kompetentny. A nie ktoś o
    > podejściu "nie znam przepisów, bo i po co - egzamin już zdałem".

    W zakresie podstaw, kompetentny jest każdy kierowca. Bo na początku
    trzeba opanować trzy pedały, wajchę zmiany biegów i kierunków. Opanować
    kilka nawyków i oswoić z technicznymi stroną prowadzenia pojazdu. Na
    przepisy przyjdzie pora na kursie na prawo jazdy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio