    From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Date: Thu, 21 Feb 2013 17:27:52 +0100
    <kg2q00$j5m$2@dont-email.me> <kg2vq9$56v$1@news.task.gda.pl>
    <kg4o37$4gl$1@alfa.ceti.pl> <kg4tb2$ku4$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <kg55mk$foe$1@alfa.ceti.pl> <kg56oq$jbv$1@news.task.gda.pl>
    <kg57ka$hcg$1@alfa.ceti.pl> <kg59to$tff$1@news.task.gda.pl>
    <kg5bau$kgl$1@alfa.ceti.pl> <kg5ch9$63k$1@news.task.gda.pl>
    <kg5dtr$mkp$1@alfa.ceti.pl> <51263ee3$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <kg5fln$o2r$1@alfa.ceti.pl> <51264462$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-02-21 16:59, m pisze:

    > Ponoszenie straty nie jest w ogóle rozpatrywane. Ma się twórca prawo do
    > Ciebie zwrócić o dwukrotność (3krotność jeżeli zawiniłeś) i tyle.

    Czyli innymi slowy wystawia mi fakture na program na kwote rowna
    3krotnosci wartosci rynkowej/ceny sprzedazy?
    Ja fakture reguluje i sprawa jest zalatwiona?
    De facto ponosze wtedy dwie kary?
    Jedna za "uzyskanie w celu osiagniecia korzysci majatkowej" - np. rok
    wiezienia oraz musze kupic program za 3krotna wartosc?

    > Raz tak, raz nie :). W przypadku windowsa - nie uwierzyłbym Ci że byś
    > nie kupił :). No chyba żebyś zainstalował i odinstalował bo Ci się nie
    > spodobało.

    Ale to jest kwestia wiary tylko mojego powiedzmy hmm oficjalnego
    oswiadczenia - nie jestes w stanie udowodnic, ze zainstalowalbym
    windowsy :) zatem pozostaje niewinny do czasu udowodnienia mi winy (w
    tym wypadku wina byloby potencjalne zainstalowanie windowsow)

    --
    jarek