  • Data: 2013-02-20 15:18:36
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: Olgierd <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 lutego 2013 12:30:18 UTC+1 użytkownik news napisał:

    > Napisz nam ja doszlo do tego "zabrania" kompów?
    > Czy odbylo sie to zgodnie z prawem i zawartosc dysków zostala odpowiednio
    > zabezpieczona?

    Nawet jeśli nastąpiło to z naruszeniem procedur dowodowych, nie stosuje
    się w Polsce zasady owoców zatrutego drzewa.

    > Swoja droga zawsze mnie zastanawialo jak to jest ze policja za panstwowe
    > pieniadze pracuje na rzecz firmy obcego panstwa, czy ma do tego prawo? Bo
    > czy w zwiazku takiego piractwa jakis polski obywatel zostal pokrzywdzony?

    Jakiego państwa? Może watykańskiego? ;-)

    To w sumie jest zwykła ochrona obrotu, zajmują się tym na tej samej
    zasadzie, na jakiej zajmowaliby się podrabianiem biletów do kina
    albo na tramwaje.

    Niedawno nawet skarbówka dostała uprawnienia w ramach zwalczania.

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl