  • Data: 2013-02-20 16:03:48
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie - ot
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Innymi słowy: nie możesz argumentować "ten dysk zabezpieczono niezgodnie
    > z procedurami!" tylko najwyżej "pierwszy raz na oczy widzę ten dysk -

    polskie prawo ech... offtopicznie - obrona konieczna, jak Cie napadną a
    masz szczescie byc silniejszy od napadajacego i go poturbujesz,
    połamiesz, ite pe, to lepiej jest przy konfrontacji stwierdzac:

    "nie znam tego człowieka, pierwszy raz go widze, nie nikt mnie ostatnio
    nie napadł, inczej bym zgłosił"

    bo jesli sie przyznasz

    "tak, to ten co mnie napadł, a ja się broniłem" to cie skaza, za
    poturbowanie albo nawet za napaść, a do tego bandyta bedzie mogl miec
    wglad w twoje dane (a ty w jego nie).

    Ot, prawo stoi po stronie ... no wlasnie.... :)