  • Data: 2013-02-20 12:30:18
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "modoc" napisal:
    > Witam a wiec jakis czas temu zabrali mi kompa i laptopa.
    > Wczoraj z komendy odezwali si i chc licencje na
    > 2 windowsy i 2 office. Obydwa nielegalne. Jak to najlepiej
    > rozegra. Czy jest szansa na grzywne i warunkowe umorzenie.
    > Czy moecie te poleci jakiego prawnika z mazowieckiego
    > specjalizujcego si w prawie autorskim i komputerach.

    Prawnika ci nie polece, ale moze warto popytac w najblizszej kancelarii?
    Napisz nam ja doszlo do tego "zabrania" kompów?
    Czy odbylo sie to zgodnie z prawem i zawartosc dysków zostala odpowiednio
    zabezpieczona?
    Bo jesli nie to moga sie bujac, przed sadem spokojnie mozesz twierdzic ze w
    momencie rekwirowania na kompach myly zainstalowane linuxy i OpenOffice a te
    windowsy to pewnie ktos kot zabral kompa doinstalowal:)

    Swoja droga zawsze mnie zastanawialo jak to jest ze policja za panstwowe
    pieniadze pracuje na rzecz firmy obcego panstwa, czy ma do tego prawo? Bo
    czy w zwiazku takiego piractwa jakis polski obywatel zostal pokrzywdzony?