  • Data: 2009-11-19 10:47:25
    Temat: Re: Niedzialajacy sprzet
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:he3687$tt1$1@news.onet.pl...

    > ja kupilem czajnik Braun wracam do domu zaczynam gotowac wode
    > a ona cieknie z dolu czajnika
    > wode wylalem, do auta i do sklepu, mowie ze sie leje ze mi dziadostwo
    > sprzedali
    > gosc wzial poszedl na zaplecze sprawdzic fakt leje sie i zaraz mi
    > przyniósl
    > ladnie nowy zapakowany i dzialajacy ale tez w domu sprawdzilem go dopiero
    > tego drugiego.

    Wydaje mi sie, ze takie dzialanie bylo tylko i wylacznie dobra wola
    sprzedajacego dbajacego o dobre imie swojego sklepu...
    Zauwaz, ze bardzo duzo osob testuje sprzet po zakupie w marketach, aby
    wlasnie uniknac tego typu niespodzianek.

    Co innego oczywiscie sprzedaz "na odleglosc"... tutaj odpowiedzialnosc
    sprzedawcy jest zdecydowanie wieksza.

    --
    doom3