  • Data: 2011-09-14 08:15:10
    Temat: Re: Niedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie?
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-13 17:23, John Kołalsky pisze:
    > Ale o co chodzi ? Firma zawiera umowę z inną firmą na świadczenie usługi
    > telekomunikacyjnej by korzystać w prowadzonej przez siebie działalności.

    np.

    "Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek
    zakłócenia w świadczeniu Usług wynikające z działania Siły
    wyższej jak również wywołane innymi okolicznościami, za które
    Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności."

    "Usunięcie Usterki powinno nastąpić w możliwie najszybszym
    terminie i według kolejności zgłoszenia. O ile Usterka nie jest
    możliwa do usunięcia w ciągu 5 dni roboczych od jej zgłoszenia
    Dostawca usług określi termin jej usunięcia i przekaże tę informację
    zgłaszającemu Abonentowi."

    "Za okres przerwy w świadczeniu innej niż Usługa Telefoniczna
    Usługi wynikający z Awarii trwającej dłużej niż 18 godzin Abonentowi
    przysługuje prawo obniżenia opłaty abonamentowej
    w wysokości 1/30 za każdy dzień braku sygnału."

    "W sytuacji określonej w ust. 1 i 2 Abonentowi przysługuje dodatkowo
    kara umowna w wysokości 1/30 opłaty abonamentowej
    za każdy dzień przerwy."

    Itd, itp.

    Rychu