eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie? › Re: Niedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie?
  • Date: Wed, 14 Sep 2011 10:15:10 +0200
    From: Rychu <r...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie?
    References: <4e6f20f9$0$3502$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e6f372a$1@news.home.net.pl> <j4nsmn$59h$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <j4nsmn$59h$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 87.207.108.199
    Message-ID: <4e70628d$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1315988109 87.207.108.199 (14 Sep 2011 10:15:09 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 32
    X-Authenticated-User: r...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:688064
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-13 17:23, John Kołalsky pisze:
    >> Co masz w umowie wpisane? Ja miałem dwa wyjścia:
    > Ale o co chodzi ? Firma zawiera umowę z inną firmą na świadczenie usługi
    > telekomunikacyjnej by korzystać w prowadzonej przez siebie działalności.

    np.

    "Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek
    zakłócenia w świadczeniu Usług wynikające z działania Siły
    wyższej jak również wywołane innymi okolicznościami, za które
    Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności."

    "Usunięcie Usterki powinno nastąpić w możliwie najszybszym
    terminie i według kolejności zgłoszenia. O ile Usterka nie jest
    możliwa do usunięcia w ciągu 5 dni roboczych od jej zgłoszenia
    Dostawca usług określi termin jej usunięcia i przekaże tę informację
    zgłaszającemu Abonentowi."

    "Za okres przerwy w świadczeniu innej niż Usługa Telefoniczna
    Usługi wynikający z Awarii trwającej dłużej niż 18 godzin Abonentowi
    przysługuje prawo obniżenia opłaty abonamentowej
    w wysokości 1/30 za każdy dzień braku sygnału."

    "W sytuacji określonej w ust. 1 i 2 Abonentowi przysługuje dodatkowo
    kara umowna w wysokości 1/30 opłaty abonamentowej
    za każdy dzień przerwy."

    Itd, itp.

    --
    Pozdrawiam
    Rychu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1