  • Data: 2011-09-14 08:30:33
    Temat: Re: Niedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil pisze:

    > Po czym wnosisz że łącze jest "wątpliwej jakości"?
    > Przecież napisane było że to ingerencja innej osoby "po trasie" spowodowała
    > nie działanie usługi. Więc jaka tu wina OPa?
    >
    > A druga sprawa, każdy ma mieć po kilka łącz by zachować "płynność" w razie
    > awarii jednego łącza?
    > To ile będzie bezpieczne?
    > Dwa łącza?

    Jeśli biznes zależny jest od posiadania łącza, to co najmniej. Dodatkowo
    - jak mniemam, firma udostępnia hosting innym, bo inaczej utrzymywanie
    łącza takiego jest bezsensowne. Obecnie przy płatnościach (od
    kilkudziesięciu zł na rok) za hosting - utrzymywanie serwera na własną
    stronę jest bez sensu, chyba, ze jak wspomniałem - udostępnia się łącze
    innym.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl