  • Data: 2006-07-05 09:59:35
    Temat: Re: Niedoreczony list
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Teraz poczekamy co powie "nieomylny" Olgierd. Zajmie mu to pewnie trochę
    >
    > czasu albo w ogóle się nie odezwie, bo on (i paru innych) tak robią jak
    > ich
    > teorie się walą i stają śmieszne. Dziecinnie myślą, że to coś da...

    Zmuszacie mnie do wchodzenia na urbanową stronę... :(
    No i szczerze mówiąc nie wiem do czego się przyczepiacie - zgodnie z art.
    138 par. 1 kpc doręczenia można dokonać dorosłemu domownikowi. Trudno, żeby
    listonosz pytał czy żona to żona i czy kocha męża a może robi sobie z nim
    rozwód.
    W ten sposób każdego doręczenia powinien dokonywać notariusz, najlepiej w
    asyście plutonu policji.