  • Data: 2006-07-05 10:02:48
    Temat: Re: Niedoreczony list
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Farmazony, nie zaniżaj poziomu przesadnie.

    Przesanie? Uważasz, że wtrącanie swojej historyjki z życia, która ma nas
    rozczulić albo pisanie o dupiemaryni nie jest totalnym zaniżaniem poziomu?

    > Lepperiada. Nie umiesz się obronić to gadasz "a uwas też bija Murzynów".
    > Kipeścizna.

    Nie widzę związku. Chyba że chcesz powiedzieć, że należysz do lepperowych
    związków. Widzę dużo wspólnej motywacji i argumentacji: ja pokrzywdzony,
    przyszli, wlepili, zabrali, ja niewinny, ja chcę.