  • Data: 2006-07-04 21:21:57
    Temat: Re: Niedoreczony list
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:44AAD5B3.E99CBC12@gazeta.pl Hikikomori San
    <h...@g...pl> pisze:

    > No coz, trzeba sie liczyc ze skutkami zycia w spoleczenstwie, ktore samo
    > stworzylo mechanizmy prawne i cala biurokracje.
    > To obywatel, szaryczlowiek, sam podaje adres gdzie nalezy kierowac pisma
    > do niego - bo glownie temu sluzy podawany adres - zeby mozna bylo kogos
    > namierzyc, jesli ma sie do niego sprawe. Wiec niejako adreset stwierdza
    > "maci cos do mnie piszcie tutaj, odbiore, jak mnie nie bedzie, to tez
    > piszcie tutaj, moze odbiore, a jak nie odbiore to wszystko co z tego
    > wynika to moja wina, bo sie zadeklarowalem, ze bede odbieral..."
    To akurat nadinterpretacja, ale zostawmy to.
    Stary, tak sobie gadamy i gadamy a wydaje mi się, że kompletnie nie
    rozumiesz o co mi chodzi. Ja nie zaprzeczam istnieniu tego prawa, rozumiem
    jego działanie i cel. Ale ono nie jest prawem powszechnego ciążenia, którego
    nie ma sensu krytykowac i nie można zmienić. Nie jest też powszechnie
    obowiązującym - w innych krajach jest inaczej. Wskazuję na jego wady, w moim
    odczuciu bardzo poważne, oraz na absurdy które rodzi. I to wszystko.

    Jotte