  • Data: 2006-04-23 15:51:06
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:6500d$444b9bb7$3eb33fb7$25983@news.chello.pl...

    > Probowalem rozmawiac normalnie...

    To znaczy na Panskich warunkach.:)

    > ale z demagogia i uporem nie chce mi sie walczyc.

    Z wzajemnoscia. A czy ma Pan jakies swoje doswiadczenia z dziecmi? Bo jezeli
    nie to rzeczywiscie na prozno tracilem czas by Pana do czegokolwiek
    przekonac..

    > Moze FBI bedzie bardziej skore do dyskusji.

    Bardzo chetnie wymienie z nimi poglady. Moze okaza sie mniejszymi
    tradycjonalistami.

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/