  • Data: 2006-04-23 16:53:04
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    LeoTar , <e2g7t0$69i$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    O rozmowie rodziców z dzieckiem na temat sexu:
    > Gadanie to oszukiwanie dziecka. Slowa w przeciwienstwie do czynow
    > (doswiadczen) nie sa tak jednoznaczne. Slowami mozna manipulowac i
    > oszukiwac dziecko; czynami oszukac sie nie da. Dlatego jestem przeciwko
    > omawianiu a jestem za pokazywaniem i okazywaniem.

    O inicjacji seksualnej dziecka z rodzicem:
    > Wedlug mnie, jezeli akt inicjacji jest aktem swiadomym to wykluczone
    > zostaja z niego wszelkie erotyczne zabarwienia

    Twierdzisz, że rozmowa jest oszukiwaniem dziecka, ale inicjacja seksualna
    bez erotycznych zabarwień, od początków ludzkości towarzyszących temu
    procesowi, jest aktem szczerości rodzica względem dziecka, procesem
    nowoczesnego uświadamiania?

    --
    Marek Browarek