  • Data: 2006-04-23 15:55:19
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e2g6bv$j1r$1@news.onet.pl...

    > "chorych",

    > Odpowiem inaczej. Nauczyły mnie w miarę bezbłędnego odróżniania
    > kretynów, idiotów, trolli, niespełnionych seksualnie, maniaków i chorych
    > z urojenia od ludzi, którzy mają i kontrowersyjne poglądy, ale i przy
    > okazji coś do powiedzenia.

    A jakies podsumowania Pan masz? No jakies uogolnienia. Bo chyba jakis cel ta
    panska praca miala? Chyba ze pracowales Pan bez celu, a to bardzo
    niedobrze.:)

    > Pan żeś jest zidiociały bałwan, w dodatku bez polotu, co i dobre, bo
    > bardziej finezyjna obrona inicjacji może i kogoś by skusiła, a tak
    > będziesz
    > Pan sam ze swoim bałwaństwem.

    Brakuje Panu - jak widze - slow na "dookreslenie" mnie. He, he...

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/