  • Data: 2006-04-23 17:42:35
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twierdzisz, że rozmowa jest oszukiwaniem dziecka, ale inicjacja seksualna
    > bez erotycznych zabarwień, od początków ludzkości towarzyszących temu
    > procesowi, jest aktem szczerości rodzica względem dziecka, procesem
    > nowoczesnego uświadamiania?

    Niestety ale jemu zalezy tylko na tym, zeby zanurzyc narzac plciowy w
    dziecku. A najgorsze jest to, ze po lekturze wyplodow takiego... no kurza
    melodia chce byc polityczny, ale nie potrafie.... ZWYRODNIALCA, przecietny
    czlowiek moze zaczac obawiac sie bliskosci ze swoimi dziecmi - takiej
    normalnej, ludzkiej bliskosci. Ktos, dla kogo seksualnosc jest istota
    problematyki wychowawczej dziecka, jest po prostu POPAPRANY. LeoTar wytknal
    mi sporo rzeczy, nie zgadzam sie z jego ocena moich argumentow, wytknal mi
    rzekome bledy - a sam nie widzi jednego: dzieci nie wolno uczyc zachowan
    seksualnych przed dojrzewaniem, a tym bardziej zainteresowywac ich tym
    tematem i czynnoscia jego zglebiania. Pozniej rosna kaleki, ktore albo maja
    problemy z okresleniem, albo wychodza na ulice i wrzeszcza ze sa gejami,
    albo ze sa dumne ze swojej waginy. Seksualnosc jest do cholery tematem
    prywatnym, intymnym. Wywlekanie tego na wierzch w postaci jawnej jest
    kalaniem piekna, a rozwalanie odkrywania tego piekna poprzez wlasna intruzje
    w dojrzewanie dziecka jest po prostu ordynarnym pedofilskim zboczeniem.

    Ja przynajmniej swoje dzieci mam zamiar uswiadomic co do piekna milosci
    dwojga ludzi i realizacji tego piekna poprzez seks - ale dopiero, jak
    bedziemy w stanie o tym rozmawiac ze zrozumieniem.

    Swoja droga, wracajac do tematyki grupy, propagowanie tresci pedofilskich
    powinno byc w taki sam sposob karalne, jak propagowanie tresci
    faszystowskich... Nie wiem, co jest bardziej szkodliwe.

    Pozdrawiam,

    Tiger