  • Data: 2018-07-25 19:08:42
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Policjanci tam stali,to ludzie przyszli

    Ciekawe dlaczego tam stali? Pewnie spodziewali się, że ludzie tam przyjdą.
    Dlaczego spodziewali się, że ludzie tam przyjdą? Czyżby wiedzieli, że
    łamią prawo i że ludzie się wkurzą?

    >- zresztą też wysłani przez
    > polityków.

    Nie ośmieszaj się.
    Mnie żaden polityk na demonstrację nie wysyła. Moich znajomych też.
    I nie jesteśmy politykami. Sami się wysyłamy, bo mamy mózgi.

    > Identyfikator nie jest obowiązkowy. A codo reszty, to już jakieś
    > niedorzeczności wypisujesz. Mamy Ci wskazać podstawę do wysłania Policji
    > celem zatrzymania osób chcących wedrzeć się na teren Parlamentu?

    Obowiązkiem policji jest _ochrona_ każdej _pokojowej_ demonstracji.
    Każda _pokojowa_ demonstracja jest w wolnym, demokratycznym państwie
    zgodna z prawem (i pożądana - na tym polega demokracja i wolny kraj, że
    każdy może wyjść na ulicę i wykrzyczeć co mu się nie podoba).

    Jak "demonstrują" zamaskowani kibole zwani potocznie narodowcami albo
    młodzieżą patriotyczną i rzucają kostką brukową w policję, to przekaz
    jest taki, że policja nie interweniuje żeby nie eskalować przemocy.
    Wtedy nie ma mowy o napaści na policjanta, o znieważaniu policjantów, itp.

    Jak normalni ludzie demonstrują, to na co głośniejszego krzykacza (wolno
    mu!) policja wysyła 20osobowy oddział szturmowy żeby go wyłuskać z tłumu
    (w celu eskalacji "przemocy" to robią, czy co?). I wtedy jest przekaz,
    że stawiał czynny opór przy zatrzymaniu i skuty kajdankami znieważył
    policjanta, więc trzeba takiego przestępcę kolanem do gleby przydusić.

    A powinno być odwrotnie.
    Jak policja to zrozumie, to może odzyska reputację i przestanie płakać,
    że ludzie porównują ich do ZOMO.

    Pozdrawiam
    Piotr