    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nieanonimowy policjant
    Date: Wed, 25 Jul 2018 12:47:21 GMT

    On 2018-07-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Na jakiej podstawie tak twierdzisz? To może utajnimy listę głosowań z

    Na podstawie historii ludzkości i istnienia pewnie w każdym języku
    odpowiednika słowa lincz.

    > Znaczy jednak policjant się inaczej nazywał?

    że ktoś coś przekręcił i było pół prawdy czyli całe kłamstwo

    > https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_CzgnS2XrrQ
    xaVvWg2EeXmhDur1MXvpBK.jpg

    Jo. W tym problem. A ci ujawniający to byli tam na miejscu i
    świadkowali?

    > Zresztą po co proces? Wstydzi się swojej pracy czy co? Ja w pracy się
    > zawsze przedstawiam i podpisuje pod swoimi wypocinami. Nie bardzo
    > rozumiem w czym problem.

    A przypisują Ci coś czego mógłbyś się wstydzić?

    > No to po co piszesz?

    Uogólniam. Nie sądzę aby ktoś chciał napaść na policjanta, ale jakby to
    nie był policjant, to pewnie byłoby to bardziej realne. Zresztą jeden
    pies czy przemoc fizyczna czy inna.

    --
    Marcin