  • Data: 2018-07-25 14:56:44
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-07-18 o 14:00, J.F. pisze:

    > Akurat architekt to podlega pod prawo autorskie ... ale ono tylko
    > stwierdza, ze ma prawo podpisac sie pod dziełem, a chyba nie stwierdza,
    > ze moze sie ukryc :-)

    Ogólnie autor ma prawo ukryć się. W wypadku architekta jednak projekt
    jest dokumentem urzędowym i stąd wątpię, y ktoś dostał pozwolenie na
    budowę na postawie anonimowego projektu.

    > No i ciekaw jestem, czy mozna sie o projekcie nieprzychylnie wyrazic ...
    > bo juz litania cyferek moze sie trafic.
    > Albo takie "co za dyletant zaprojektowal ten budynek" ... i "autor" moze
    > sie chyba poczuc obrazony, nawet jak nie wymieniony z nazwiska.

    Wiesz, poczucie się urażonym, to strony mogą co najwyżej dać sobie "po
    pysku". No powiedzmy jakaś cywilka. Co innego, jakby napisał,ze
    architekt zaprojektował budynek z naruszeniem konstytucji i wadliwie do
    tego stopnia, że może się zawalić.

    > A potem kto ma racje - ty, szary czlowiek, czy architekt z dyplomem i
    > uprawnieniami ?
    > Sam jestes dyletant :-)
    >
    > Ale mam nadzieje ze "mnie sie ten budynek nie podoba" napisac ciagle mozna.

    Pawnie, że można. Nad gustem się nie dyskutuje. Tylko,ze jakby poseł
    napisał,że mu się nie podoba działanie Policjanta pod sejmem bez
    podpowiadania, ze ma rodzinę (większość ma) i że naruszał tam prawo, to
    by nikt tu afery nie kręcił.