  • Data: 2008-07-10 07:23:18
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Klient nie chce aby organizator mu "dał".
    > Klient sam sobie zrobi.

    ale zdaje sie ze zapominasz, ze utrwalanie to tez swoistego rodzaju towar,
    za ten "towar" klient nie zaplacil, jak idziesz ogladac zawody plywackie, to
    idziesz aby siedziec na widowni, a nie plywac w basenie, na koncercie za
    robienie zdjec zaplacili inni, ewentualnie maja odpowiednie akredytacje

    > To nie ja domagam się "usługi", mówię że klient ZROBI SOBIE SAM,
    > bo zdecydowanie usługą jest ROBIENIE ZDJĘĆ, a nie "pozwolenie
    > na robienie zdjęć", idź do zakładu foto i sprawdź ;>

    ale to ty tak twierdzisz, ja twierdze ze mozliwosc zrobienia zdjecia to
    usluga o ktorej piszesz, za ta usluge niektorzy placa gotowka, inni w
    barterze :), bo napisza kilka milych slow o koncercie i organizatorze
    takze jesli organizator robienie zdjec ma ochote potraktowac jako
    usluge/towar, jego prawo i moze sobie nie zyczyc, aby ktos bez jego kontroli
    jeszcze dokumentowal koncert i to co sie na nim dzialo

    > Palnąłeś przykładem który JEST ZŁY, próbowałeś gargamela zagiąć
    > dorzuceniem dodatkowych warunków - na co zaprotestowałem.

    zapytalem wyraznie, gargamela, czy pozwali im na wszystko, na co gargamel
    zaczal cos tam odpowiadac, tutaj organizator nie pozwala na wszystko, wrecz
    wyraznie pisze na co nie pozwala

    > Nie takie było założenie.
    > Gargamel odniósł się do Twoich, rosnących z postu na post wymagań.

    bo gargamel zapomnial, ze mamy regulamin zabraniajacy czegos

    > A Ty popełniłeś taki błąd, że zacząłeś WYMAGAĆ OD NIEGO aby Ci
    > coś "zapewnił". Konkretnie chciałeś obecności jego żony lub córki,
    > o czym mowy NIE BYŁO.

    skoro tak uparcie wracasz do gargamela, to mam prawo chciec co mi sie
    podoba, bo gargamel nie zaznaczyl co wolno a czego nie, nie napisal rowniez
    ze oproznia lokal przed zaproszeniem gosci, wiec wnoszac ze rodzina na
    miejscu, zapytalem na co pozwoli

    > Logika do kitu, fotopstryk nie chce żadnych dodatkowych świadczeń,
    > zapewnia je sobie sam.

    chce, chce robic zdjecia na co umowy nie bylo, a wrecz byl zakaz

    > Gargamel nic nie zakazywał :P (a ja zwróciłem uwagę, że po prostu
    > ich nie będzie i tyle,

    ale to ty napisales, gargamel nie napisal ze rodzine wywiezie

    > przynieś sobie swoje :P, fotopstryk sobie
    > przynosi swój aparat i ma)

    skoro chcesz dalej analogi, niech fotopstryk zrobi sobie swoj koncert i robi
    na nim zdjecia, ewentualnie postara sie o mozliwosc ich robienia poprzez
    dodatkowa oplate czy inny rodzaj umowy