  • Data: 2008-07-13 16:21:23
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-07-2008 o 14:48:08 PlaMa <m...@w...pl> napisał(a):

    > no w Olsztynie nie ma :)

    w wielu innych nie ma co nie zmiena argumentu ze wsiadajac zgadzasz sie na
    warunki
    przewoznika. a te musza byc zgodne w normami spolecznymi

    > To troche zmieńmy historię, kupuję bilet, wchodzę do autobusu z dużym
    > plecakiem (naprawdę dużym) czytam regulamin a tu autobus rusza, widzę że
    > muszę kupić drugi bilet na plecak, nie mam kasy, idę do kierowcy by mnie
    > wypuścił bo nie zgadzam się z treścią regulaminu itp. On odmawia bo nie
    > może mnie wypuścić na środku drogi (czy coś tam :) ) do autobusu wpadają
    > kanary...
    >
    > Czy dostaję mandat?

    nie mandat lecz "oplate dodatkowa"
    ja zawsze prosilem o pomiar plecaka a nastepnie o atest na przyzad
    pomiarowy
    kiedy bylo w prawie o miarach, ze kazdy przyzad pomiarowy ktorego uzycie
    skutkuje
    dzialaniami prawnymi musi posiadac atest. obecnie sie to widze troche
    zminilo.
    lecz wiekszosc kanarow nosi ze soba chinskie metrowki. a szczerze watpie
    aby importer
    skladal wnioski o legalizacje

    > trochę to głupie skoro nie miałem opkazji zapoznać się z regulaminem na
    > który niby się zgadzam wchodząc do autobusu.

    jak pisalem wyzej - regulaminy sa skntruowane w ten sposob aby byc zgadnie
    z zasadami
    wspolzycia spolecznego. nie da sie zyc parenascie lat i tego nie nauczyc

    leon