    From: Marian <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Date: Fri, 04 Jul 2008 09:40:03 +0200
    <g4af74$ra0$1@news2.task.gda.pl> <g4ak73$blf$1@news.onet.pl>
    <g4ale0$ekt$1@news2.task.gda.pl> <g4anjl$mb4$1@news.onet.pl>
    <g4ck0j$asp$1@news2.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g4d027$ljf$1@news2.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g4d4r2$a9f$1@news2.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g4d80t$1o6$1@news2.task.gda.pl> <u...@n...lechistan.com>
    <g4fn8h$18$1@news2.task.gda.pl> <2HOak.226462$M63.192218@newsfe13.ams2>
    <g4hstd$6k9$1@news2.task.gda.pl> <g4hve4$qk5$1@news.onet.pl>
    <g4i6eg$epb$1@news2.task.gda.pl> <g4i8f3$lsj$1@news.onet.pl>
    <g4icgk$nfq$1@news2.task.gda.pl> <g4ivj4$tjn$1@news.onet.pl>
    <g4kg2v$52l$1@news2.task.gda.pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ale kiedy do ciebie dotrze ze to on jest organizatorem i to on ustala
    > reguly, oczywiscie zgodne z prawem

    > zasadnicza
    > jedno jest niezgodne z prawem, a na temat drugiego prawo sie nie wypowiada

    > konkretnie sobie poczytaj, raczki masz i to calkiem sprawne jak widze

    > ale to jest twoje osobiste zdanie i wolno ci je miec, natomiast nie ma
    > ono nic wspolnego z prawem

    do kiedy dotrze do ciebie, ze nawewt jakby te reguly ustalal sam papiez
    w zgodzie z prawem kosmicznym, to mnie sie to nei bedzie podobac?

    > bo i tak jakosc ich jest do bani, no chyba ze twierdzisz ze zdjecia
    > zrobione se k800i dorownuja zdjeciom zrobionym nikonem d1, a se ma
    > przeciez wiecej pikseli :)

    Ale zabraniaja wnosic tez glupie kompaktowe jasie, a nie nikony z
    teleobiektywami.

    z reszta - jak juz ktos napisal - i co z tego ze zrobi zdjecie, jak go
    nigdzie nei sprzeda, zadnej agencji? O raju, jakis czlowiek bedzi emial
    wlasnorecznie zrobione dobrej jakosci zdjecie. TRAGEDIA ORGANIZATORA!

    > mozesz, telefonu nikt ci nie odbiera

    no ale DLA DOBRA ORGANIZATORA oraz zapewnienia BEZPIECZENSTWA --
    regulamin powinien zabraniac!

    > ale organizatorowi w tym wypadku wolno, a tobie nie

    i dlatego organizator to buc