    From: leon <l...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Date: Wed, 02 Jul 2008 16:47:39 +0200

    Dnia 02-07-2008 o 14:46:27 PlaMa <m...@w...pl> napisał(a):

    > Ja mam pytanie trochę z innej beczki, czy jeżeli kupię bilet i wejdę do
    > autobusu, zaczynam czytać regulamin (który nie jest inaczej dostępny) i
    > się z nim nie zgadzam, chcę wysiąść (i zwrócić bilet :) ) ale autobus
    > już ruszył.

    o dziwo w takim Krakowie na kazdym zadaszonym przystaku jest regulamin.
    Nie ma jedynie na przystankach gdzie jest sam slupek. czyli jest na ok 80
    - 90%

    notabene ale jak jest usluga transportwa to trzeba za nia palcic - to jest
    normalne w
    spoleczenstwie i nie da sie wytlumaczyc niewiedza.

    A opowiesci o sieci darmowego transportu mozna miedzy bajki wlozyc.

    > Teraz:
    >
    > 1) MUSZĘ skasować bilet
    > 2) nie muszę kasować biletu ale muszę wyjść na następnym przystanku (co
    > w razie kontroli?)
    > 3) mogę żądać od kierowcy by mnie natychmiastowo wypuścił
    >
    > która opcja jest prawidłowa?

    1 - zgodnie z orzeczeniem sadu (niepamietam ktorego, a lenistwo nie chce
    szukac)
    wsiadajac do autobusu zgodziles sie na regulamin przewoznika. a ten
    wymagazaplaty za
    usluge - tutaj skasowanie zakupionego biletu

    leon
    --
    "Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo"
    - Lysa Spiewaczka - EUGENE IONESCO