  • Data: 2008-07-02 13:32:06
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Jul 2008, gargamel wrote:

> [...]
    [...]
    > to ty pewnie nie zauważyłeś w prawie drogowym takiej wzmianki że jak
    > przejeżdżasz przez przejście dla pieszych to jako kierowca masz zachować
    > szczególną ostrożność? bez względu jaki masz kolor światła!!!

    Ten obowiązek nie ma związku z prawem lub obowiązkiem pieszego.
    Równie dobrze nie wolno Ci zastrzelić złodzieja, ktory "tylko" się
    włamał ale nie stanowi zagrożenia dla zdrowia lub życia.
    Z faktu że nie wolno go zastrzelić nie da się wyciągnąć wniosku
    że wolno kraść.

    > pieszy może być nawet pijany, nie ma obowiązku być trzeźwym (jak kierowca),

    No oczywiście.
    A co to ma DO TWOJEJ TEZY DO KTÓREJ SIĘ ODNOSIŁEM, czyli wywodzenia
    przez Ciebie jakichkolwiek skutków prawnych z faktu obowiązkowego
    zdawania egzaminu?
    Sądzisz że rowerzysty nie obowiązują te same przepisy co kierowcy
    (w identycznej sytuacji wobec pieszego) tylko dlatego ze "nie
    zdaje egzaminu"?
    Przecież to nie ma NIC do rzeczy.

    pzdr, Gotfryd