  • Data: 2008-07-02 16:23:15
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > znaczy ze twierdzisz ze organizator koncertu nie rozporzadza swoim
    > produktem?

    Alez skad, niech rozporzadza i organizuje duzo koncertow! Ale czy
    aparat/kamera/telefon/butelka coli Mariana jest produktem organizatora
    koncertu?

    Tak samo jak ja rozporzadzajac swoim autem decyduje codziennie gdzie je
    zaparkowac, ale nie moge decydowac kto na nie spojrzy na ulicy, tak
    organizator koncertu zawierajac umowe z agencja nie moze decydowac gdzie i
    kiedy Marian bedzie robic zdjecia.

    --
    pozdro,
    ioo.