  • Data: 2008-07-02 17:14:30
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4e9li$1nlc$1@opal.icpnet.pl...

    > Chodzi o to, aby zdjęcia były profesjonalnej jakości, tzn. ostrość na
    > fotografowanym obiekcie, a nie uśredniona, wyregulowane kolory, duża
    > rozdzielczość i wiele innych tego typu parametrów, dzięki którym po
    > wydrukowaniu zdjęcie wygląda profesjonalnie, a nie tak, jakby je robiono
    > aparatem za 300-500 zł.

    Moj znajomy, jest fotografem zawodowym, zrobi ci zdjecie profesionalne na
    praktycznie "byle pstrykaczu".
    By robic profesionalne zdjecia nie wystarczy miec aparat z 4000 funtow!
    I powiedz mi co ci z tego zdjecia jak na nim nie zarobisz? Bo o zarobek w
    "profesionalizmie" chodzi...
    Wydrukujesz sobie na koszukce zdjecie zrobione z rozdzielczoscia 17meg pix?

    > --
    > Zobacz, jak się pracuje w Google:
    > http://pracownik.blogspot.com

    ps. Wyslany po raz drugi ze wzgledu na bledna date.