  • Data: 2008-07-02 10:42:46
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Jul 2008 09:06:08 +0200, szerszen napisał(a):

    > 99% konsumentow jest zadowolonych i wydaje gruba kase na koncerty na
    > obecnych warunkach

    Są zadowoleni z koncertów z racji muzyki, rzadko z ich organizacji.

    Poza tym zadowolenie konsumenta... kupiłem nóż przepłacony 4x tylko
    dlatego że firma która go produkuje (a właściwie udziela nazwy bo
    produkuje go jakiś "przylepek") robiła podobne noże dla armii.
    Jestem zadowolony - co nie zmienia faktu że jestem łosiem.
    Ale przynajmniej ta firma nie zabrania go fotografować ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry