  • Data: 2008-07-02 12:46:27
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > tak jak wejscie do tramwaju obliguje cie do stosowania sie do
    > odpowiedniego regulaminu, tak samo wejscie na koncert, jesli tego nie
    > kumasz to prosciej sie juz tego nie da wyjasnic

    Ja mam pytanie trochę z innej beczki, czy jeżeli kupię bilet i wejdę do
    autobusu, zaczynam czytać regulamin (który nie jest inaczej dostępny) i
    się z nim nie zgadzam, chcę wysiąść (i zwrócić bilet :) ) ale autobus
    już ruszył.

    Teraz:

    1) MUSZĘ skasować bilet
    2) nie muszę kasować biletu ale muszę wyjść na następnym przystanku (co
    w razie kontroli?)
    3) mogę żądać od kierowcy by mnie natychmiastowo wypuścił

    która opcja jest prawidłowa?

    pozdrawiam.
    PlaMa