  • Data: 2008-07-02 10:43:51
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Butelka jak butelka, a wiesz jakie szkody może wyrządzić umiejętne
    > użycie solidnych butów-szpilek?
    >
    > Czyli co - boso?
    >
    > Ale, ale! Paskiem można uderzyć a nawet udusić...
    >
    > A co z okiem czy tętnicą szyjną mogą zrobić porządne "tipsy" to już nie
    > wspomnę.
    >
    > Czaisz bluesa?

    Wiele z tych przedmiotów (lub podobnych) jest zakazanych w
    samolotach. Bezprawnie? Uważasz, że możesz wejść na pokład samolotu z
    pilniczkiem do paznokci, albo butelką coli 1l, ponieważ masz bilet?

    --
    Dziś potęga gospodarcza Chin sprawia, że amerykańskie kazania o
    moralności i prawach człowieka brzmią głupawo. Za 10 lat przestaną mieć