  • Data: 2008-07-02 10:58:05
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4fa0i$ph3$1@news.onet.pl...

    > chce ci powiedziec, ze kupienie biletu do niczego mnie nie obliguje,
    > obliguje mnie skorzystanie z uslugi. natomiast to, ze kupilem bilet
    > obligujetego, kto mi sprzedal fo, do swiadczenia pewnej uslugi, jak si
    > epojawie z biletem.

    zgadza cie, ale skorzystanie z biletu obliguje cie do regulaminu, rozumiesz?
    tak jak wejscie do tramwaju obliguje cie do stosowania sie do odpowiedniego
    regulaminu, tak samo wejscie na koncert, jesli tego nie kumasz to prosciej
    sie juz tego nie da wyjasnic

    > a jakie to prawo zabrania wnoszenia aparatów?

    regulamin ktory sobie ustanowil organizator, a wolno mu, bo zadne wyzsze
    prawo tego nie zabrania, panial?

    > i drugie - dlaczego porownujesz bicie po mordzie (napad) z wniesieneim
    > aparatu (co nie jest nigdzie karnie zabronione).

    nie zrozumiales aluzji, ktora odnosila sie do tego, ze chcesz stosowac prawo
    tylko tam gdzie ci wygodnie, specjalnie dla ciebie wyjasnie ze taki
    regulamin to tez pewne prawo

    > No to PODAJ PARAGRAF zakazujacy wnoszenia aparatów.

    regulamin
    to tez prawo, tylko odnoszace sie do tej konkretnej imprezy

    > Nie ma.

    a kto mu zabroni?
    ty?

    > Cóż. Te 100, 200 czy 300 zlotych wydam u kogo innego.

    nie wydasz, bo nie bedzie takiego koncertu, proste i nieskomplikowane, chyba
    ze dolozysz grubo wiecej i wybierzesz sie do innego panstwa, a tom sie
    dopiero mozesz zdziwic jakie maja prawa :)

    > Tylko prosze potem nie pisac i nie zalicv sie, ze "polacy nie chodza na
    > koncerty", "ze znow byla malo ludzi"...

    a kiedy do ciebie dotrze ze to "gwiazda" zapelnia koncert, a nie fakt po ile
    sa bilety i czy wolno wnosic aparaty czy nie