  • Data: 2008-06-30 21:12:19
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jun 2008, gargamel wrote:
    [...do Kapelusznika...]

    > masz go znać, bo posiadasz uprawnienia (prawo jazdy), które cię do tego
    > zobowiązują!

    Po prawdzie, jak idzie o meritum sprawy, to ze względów "konsumenckich"
    daleki jestem od popierania zarówno tezy (znaczy że dziś "nie wolno
    wnosić i już") jak i poglądu ("że tak ma być"). IMO podejście "konsument
    ma prawo do dozwolonego użytku" jest (a jeśli w jakichś miejscach nie
    jest, to powinno być) prawidłowe.

    Ale w Twojej argumentacji widzę (poważną) dziurę.

    Wywiodłeś mianowicie że pieszy (który żadnych egzaminów nie składa)
    może swobodnie przechodzić na czerwonym, ba, obok pasów.
    Fakt że ktoś ma "dowód zdanego egzaminu" IMO trzeba *zdecydowanie*
    wyłączyć z rozważań na prawami i obowiązkami.

    pzdr, Gotfryd