  • Data: 2008-07-01 06:43:34
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK butelka, moze szkalan, moze cos tam innego, nie wazne. Ale aparatu wnosic
    > nie pozwolili... to juz nie rozumiem? A tel. kom z aparatem pozwolili?
    > czysta glupota....

    Co do butelek, to już mi się nie chce wyjaśniać.

    Co do natomiast aparatu fotograficznego, to są ich dwa rodzaje:
    amatorskie (w tym "kompakty", komórki itp.) i profesjonalne.

    Generalnie na koncerty nie można wnosić profesjonalnych, aby nie robić
    nieautoryzowanych zdjęć takiej jakości, że można by je później gdzieś
    oficjalnie publikować. Chodzi o to, że jak ktoś chce publikować zdjęcia,
    to musi za to zabulić - na tym polega kapitalizm, że jak chcesz zarobić,
    to musisz odpalić działkę wszystkim poddostawcom, pośrednikom itp.

    Co do amatorskich - tutaj generalnie pojawiają się takie kwestie, jak
    wyszkolenie ochroniarzy do odróżnienia kompaktu od aparatu z zajebistym
    obiektywem, czy choćby generalna wiedza osoby, która ustala regulamin,
    szkoli ochroniarzy itp. - zdarza się, że wg czyjejś wiedzy kompakt to
    też profesjonalny aparat, a komórka już nie - ale tutaj już chodzi tylko
    o niewiedzę i niekompetencję, bo nie ukrywajmy, do organizowania
    koncertów nie zatrudnia się profesorów, tylko półjełopów, którzy mają
    być przede wszystkim tani.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com