  • Data: 2008-07-01 01:54:07
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4bh43$42k$1@news.onet.pl...

    > Znaczy ja z tym podpalaniem gazu to pisalem w kontekscie "co jest
    > grozniejsze: ochlapac kogos kolą czy wniesc butle z gazem, podpalic i
    > patrzyc jak kogos pali.......

    Ja sie tylko odnosilem do spraw fizyki w tym miejscu nie do meritum.
    Oczywiscie, ze debilizmem jest zabronic komus wnoszenia OTWARTEJ koli,
    zamknieta, rozumiem, brak mozliwosci weryfikacji zawartosci, ale otwarta!!!
    Wystarczy "niuch" by poczuc alkohol. No chyba, ze ktos do butelki litrowej
    koli wleje 10g to faktycznie "niuch" nie wystarczy a cala sala koncertowa
    moze sie upic od tego litra koli z 10g wodki.
    OK butelka, moze szkalan, moze cos tam innego, nie wazne. Ale aparatu wnosic
    nie pozwolili... to juz nie rozumiem? A tel. kom z aparatem pozwolili?
    czysta glupota....