  • Data: 2018-04-17 14:10:01
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-17 o 14:06, Kris pisze:
> [...]
    naukowiecy mają po jednym dziecku) itp a dzieci z rodzin wielodzietnych to patologia

    > Tak mi się przypomniało z niedawnej dyskusji na sąsiedniej grupie
    > Ktoś chcący sprawiac wrażenie wykształconego itp napisał że ma jedno dziecko i
    więcej raczej mieć nie będzie bo nie miał by czasu na wychowanie, wykształcenie itp
    kolejnego dziecka.
    > Pisują tez tam osoby mające 3-4 dzieci i raczej nie sprawiające wrażenia patologi
    tylko normalnie wychowujące dzieci niekoniecznie przyzwyczajając je do tego ze
    pracować nie trzeba bo można żyć z socjalu
    > I tak się zastanawiam że raczej ten pierwszy przypadek który już praktycznie nie ma
    czasu na wychowanie dziecka ledwie wyrabiając się z wożeniem go z jednych prywatnych
    zajęć na drugie to bez dwóch zdań mniej do społeczeństwa wniesie jak osoba normalnie
    wychowująca 3-5 dzieci.

    Ale ktoś może mieć i 7 dzieci i może je odpowiednio wykształcić i
    przygotować do życia. Przykład był skrajny, po to by udowodnić nie
    wprost, że wartościowanie w ten sposób nie ma sensu.

    --
    http://kaczus.ppa.pl