  • Data: 2018-04-17 14:40:38
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Adoptować dzieci w celu uzyskania dodatkowych głosów? To może po prostu
    > odebrać bezdzietnym prawo wyborcze?

    To jest ta sama idea.
    W demokracji jest źle, gdy menel ma taki sam głos jak profesor ekonomii.
    Dlatego rozsądnie byłoby by znieść zasadę, że jeden człowiek=1 głos.
    Problem polega na tym, jak zdefiniować taką zasadę, by sprzyjało to
    podejmowaniu mądrym, demokratycznym decyzjom. Przy każdej próbie
    zniesienia równości głosów można znaleźć jakieś "ale". Przy równych
    głosach obywateli też jest "ale".

    Pozdrawiam,
    Wojtek