  • Data: 2018-04-17 14:07:58
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-17 o 13:51, Kris pisze:
    > Błędnie zakładasz że jedyne dziecko naukowca będzie wykształcone(albo że naukowiecy
    mają po jednym dziecku) itp a dzieci z rodzin wielodzietnych to patologia
    > Znikasz patologiczne rodziny wykształciuchów i wykształcone dzieci z rodzin
    wielodzietnych.

    pokazuje skrajne przypadki (o czym wspomniałem), bo ilustrują sytuację w
    dwójnasób. Wiesz jest takie coś jak metoda dowodzenia nie wprost. Tu
    ktoś twierdzi, że ktoś kto ma większą ilość dzieci zawsze wnosi do
    społeczeństwa więcej niż ten kto ma mniej dzieci, a ja pokazuje
    przykład, że może być inaczej, nie dość, że sam naukowiec przyczynia się
    do lepszego życia innych, to jeszcze przygotuje mniej dzieci, ale lepiej
    przygotowanych do życia w społeczeństwie. Przy dowodzeniu nie wprost
    wystarczy jeden przykład negujący założenie. To, że są to skrajne
    przypadki, ano są, czy sa możliwe, ano są, to obala tezę, że osoba
    posiadająca więcej dzieci zawsze wnosi więcej do społeczeństwa.

    --
    http://kaczus.ppa.pl