  • Data: 2002-08-30 07:02:45
    Temat: Re: Nie Unii Jewropejskiej !!!
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Nie wytrzymalem, wiec odpowiem.

    > Bracia Polacy!

    Nie jestem twoim bratem. Tego typu hasla przypominaja mi rewolucje
    pazdziernikowa.

    > Jeśli ktoś będzie Was agitował,

    Chyba "agitowany"? Czlowieku najpierw naucz sie pisac poprawnie po polsku, a
    potem zabieraj sie za polityke.

    że Pol-
    > ska musi wstąpić do Unii Europejskiej, to za-
    > pytajcie go, czy np. Anglia, Francja, Hiszpa-
    > nia, Szwecja czy Grecja przed wejściem do
    > tejże sprzedały swój majątek narodowy, jak
    > to zrobiła Polska.

    Sprzedala? Myslisz chyba "sprywatyzowala"? Generalnie tak. W wielkiej Brytanii
    stalo sie to za Tacher. W Hiszpanii dzieje sie to to dzis. W Polsce wiekszosc
    jest jeszcze niestety nie sprywatyzowana. A szkoda, bo moze nie przynosilaby
    strat.

    Otóż rządzący sprzedali
    > obcokrajowcom 75% majątku narodowego

    Skad te dane? Poprosze o zrodlo tej inforamcji, ze 75% majatku Polski jest w
    rekach obcokrajowcow. Konkretnie - gdzie, kto i kiedy napisal i na jakich
    zrodlach sie opieral.

    > za 1/10 wartości oraz 1 min ha ziemi za 1/20
    > wartości.

    Towar jest wart tyle ile ktos za niego chce dac. Poza tym ziemi lezacej
    odlogiem jest w brod. Zapraszam do Agencji Wlasnosci i Restrukturyzacji
    Rolnictwa. Moze i ty zechcesz cos kupic.

    >To są zdrajcy Narodu Polskiego.

    Rewelacja!

    Wiekszych bzdur juz dawno nie czytalem. Nizej to juz autor przeszedl samego
    siebie.