eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    From: Chefu <b...@g...com>
    Subject: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 01 Aug 2015 16:03:29 +0100

    Poszkodowany wrote:

    > A przeprowadzka "bo tak muszę"? A wcześniej nie wiedziałem, że będę
    > musiał. Bo nie wiedziałem - planowałem mieszkać tam dłużej.

    Weź umowę na kredyt, musisz wyjechać, to czy myślisz że kogoś to interesuje
    i w związku z tym skasuje umowę....? LOL
    Podpisujesz umowę na 1rok na swiadczenie usłyg telekomunikacyjnych w lokalu
    1 na ulicy 1 Kukułek, to masz zadbać o swoje interesy by korzystać z tych
    usług, więc dla Twojego dobra jest mieszkać pod tym adresem by korzystać z
    usług za których świadczenie zdecydowałeś się płacić.

    > Gwoli wyjaśnienia, co to znaczy, że "musiałem": nie przedłużono ze mną
    > umowy najmu. Po prostu i zwyczajnie. Mimo wcześniejszych sugestii, że
    > będzie przedłużona.

    > Właśnie o to chodzi, że NIE ŚWIADCZYLI tych usług. Ale forsy to chcą...

    Forsę chcą bo podpisałeś umowę na czas określony, zdecydowałeś się korzystać
    z usług np od 1.2014 do 1.2015 to musisz płacić nawet jak nie korzystasz,
    jeżeli istniała możliwość nie przedłużenia umowy najmu lokalu to chyba jest
    logiczne iż nie było rozsądne brać usługi komunikacyjne na umowę czasowo
    określoną przekraczającą Twoją umowę najmu lokalu.

    Nie rób głupiego Franka z siebie.