eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 20:49:11
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    W dniu 2015-06-08 o 14:23, Poszkodowany pisze:
    > Nie "nie chcę" - nie chodzi tu o moją "zachciankę" - tylko NIE MOGĘ, BO
    > JUŻ
    > TAM NIE MIESZKAM.

    To, że "nie możesz" nic nie zmienia - albo wypowiadasz umowę i płacisz
    karę związaną z otrzymanymi wcześniej opustami,
    ---
    Tam chyba nie ma kar umownych tylko same upusty, które podlegają zwrotowi w
    części odpowiedniej do realizacji umowy.

    albo płacisz abonament
    do końca umowy.
    ---
    To by musieli usługę świadczyć. Inaczej trzebaby odjąć 1/30 za każdy dzień
    nieświadczenia usługi.