  • Data: 2005-11-08 23:45:06
    Temat: Re: Nerwy puscily dzielnej policji
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kw" <m...@w...com> napisał w wiadomości

    > Zabrac immunitet tym bandytom!!

    W ogóle powinno się zlikwidować tzw. "immunitety poselskie". Powszechnie
    wiadomo, że większość sejmowych nierobów nie świeci przykładem
    jako "przedstawiciele narodu", ale bzdura zwana immunitetem pozwala im na
    wszystko! Nie wiem czy się śmiać czy płakać kiedy raz za razem czytam o tym jak
    to "poseł czy posłanka odmówili badania alkomatem" albo "policjant spytał posła
    czy wyraża zgodę na badanie alkomatem". Taki zalany w trupa pijak ma jeszcze
    czelność się odgrażać! Dopóki produkcja sejmowych, nietykalnych nadludzi z
    immunitetem nie ustanie, zawsze będzie tak, jak jest. Zastanawiam się jak
    immunitety mają się do jednego z zapisów naszej konstytucji stwierdzającego,
    że "wszyscy ludzie są wobec prawa równi", bo na razie "równi są wszyscy, ale
    niektórzy równiejsi".