eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNeostrada, zerwanie umowyRe: Neostrada, zerwanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "R. S." <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Neostrada, zerwanie umowy
    Date: Tue, 22 May 2007 19:43:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <f2vadc$pdh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <p...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: eju166.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1179856108 26033 83.21.162.166 (22 May 2007 17:48:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 May 2007 17:48:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    In-Reply-To: <p...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:463135
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem bardzo podobne zdarzenie. Z tym, że ja z dniem rozpoczęcia nowej
    umowy i stwierdzeniu braku zamówionej usługi (z 256 na 1Mbit)
    natychmiast zgłosiłem skargę (nie reklamację) i zrobiłem małą awanturę.
    Podpierałem się tym, iż nie została dopełniona umowa przez TPSA i to nie
    ja jestem winien bałaganowi jaki mają w swoich oddziałach. Próbowali
    zrzucić to na kurierów, którzy rzekomo mieli mi dowieźć aneks do umowy.
    Dodatkowo mając do dyspozycji numery i daty zgłoszeń aneksu oraz zapytań
    o kuriera z przesyłką powiedziałem im, że jeśli w ciągu 10 dni
    przewidzianych na rozpatrzenie skargi zamówiona usługa nie będzie
    aktywna to zrywam umowę i idę z tym do urzędu ochrony konsumenta.
    Zamówioną usługę włączyli mi w 9 dniu rozpatrywania skargi. Mało tego
    zażądałem od nich uruchomienia usługi z datą wsteczną i wystawienia
    faktury korygujacej. W następnym miesiącu zwrócili mi nadpłacone
    pieniądze za źle naliczony abonament.

    pzdr.

    RS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1