  • Data: 2007-05-22 17:43:51
    Temat: Re: Neostrada, zerwanie umowy
    Od: "R. S." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem bardzo podobne zdarzenie. Z tym, że ja z dniem rozpoczęcia nowej
    umowy i stwierdzeniu braku zamówionej usługi (z 256 na 1Mbit)
    natychmiast zgłosiłem skargę (nie reklamację) i zrobiłem małą awanturę.
    Podpierałem się tym, iż nie została dopełniona umowa przez TPSA i to nie
    ja jestem winien bałaganowi jaki mają w swoich oddziałach. Próbowali
    zrzucić to na kurierów, którzy rzekomo mieli mi dowieźć aneks do umowy.
    Dodatkowo mając do dyspozycji numery i daty zgłoszeń aneksu oraz zapytań
    o kuriera z przesyłką powiedziałem im, że jeśli w ciągu 10 dni
    przewidzianych na rozpatrzenie skargi zamówiona usługa nie będzie
    aktywna to zrywam umowę i idę z tym do urzędu ochrony konsumenta.
    Zamówioną usługę włączyli mi w 9 dniu rozpatrywania skargi. Mało tego
    zażądałem od nich uruchomienia usługi z datą wsteczną i wystawienia
    faktury korygujacej. W następnym miesiącu zwrócili mi nadpłacone
    pieniądze za źle naliczony abonament.

    pzdr.

    RS