  • Data: 2005-11-09 09:42:03
    Temat: Re: Neostrada - burdello w TP
    Od: "DSP" <k...@p...fmSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dka7qc$dr9$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko dalej nie wiem czy mam sie bac bo jak przyjdzie rachunke za 512 to
    > bedzie kiszka :)

    Jak nie będziesz miał wyjścia i będziesz musiał zapłącić to zarządaj
    rozłożenia na raty odpowiednio do końca umowy. Wiele osób tak zrobiło z DSL
    na które rachunek nie przychodził przez kilka miesięcy.

    A tak przy okazji mi też nie wystaili fv za DSL-e i właśnie się
    zastanawiam czy można jakoś im ucieć od abonamentu no bo niby fv trzeba
    wystawić najpóźniej 7 dni po terminie sprzedazy. Z drugiej strony mam umowe
    podpisaną więc się zastanawiam jak to wygląda?