    From: "Mariusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Neostrada - burdello w TP
    Date: Mon, 31 Oct 2005 20:12:47 +0100

    > ZAlozylem w promocji wakacyjnej Neostrade 512 na dwa miesiace. Trzy
    > tygodnie
    > temu "skonczyla sie" wiec przedluzylem na 12 miesiecy z opcja 256. Mimo to
    > dalej mam predkosc 512. Mi to pasuje(bo niby czemu mialabym byc smutny:),
    > ale
    > nie wiem jak to ma sie w swietle prawa - czy nalezny abonament wynosi tyle
    > ile
    > za opcje 256, czy tez moga mi przyslac rachunek jak za 512, bo przeciez
    > korzystam z 512 i nie skladam reklamacji?

    No to mamy ten sam problem tylko u mnie sprawa jest już dalej !!!
    W czerwcu dokładnie zdecydowałem się na promocje NEO512 na 2 miesiące
    i zgodnie z umową jak TPSA "kazała" kilka dni przed upływam terminu umowy
    promocyjne
    zgłosiłem się do TELE-Punktu i podpisałem aneks do umowy i że od dnia 3
    sierpnia 2005
    przechodze na NEO 128 umowa na jeden rok od tego dnia... No i ok mija
    sierpień, wrzesień, październik
    a Ja nadal mam 512 ;-) i co lepsze NIE miałem naliczanej NEO na rachunku
    telefonicznym.
    Mówie bałagan to pewnie za miesiąć coś przyjdzie ale z biegiem czasu
    przestało być zabawne
    ponieważ obawiałem się że na święta dostane naliczenie NEO za 4 miesiące - a
    to już nie takie fajne !!!

    I jak to wyglada - teraz dostałem znowu rachunek bez naliczonej NEO i
    dzwonie składam reklamacie
    i jaka miłą Pani w szoku, że to nie możliwe !!!! po 3 dnia nagle transfer
    spada mam NEO128 ale blokuje mi się co 5 minut konto.
    Dzwonie do działu pomocy technicznej!!!! Że faktycznie były pewne problemy
    itd... Ale teraz mam NEO128.

    Teraz zastanawiam się jaki dostane rachunek za sierpień, wrzesień,
    październik i listopad nie miałem naliczonej NEO-strady!!!
    A NEO naliczane jest zawsze miesiąć do przodu !!!!

    I teraz jak to potraktować - zaniedbanie TPSA dlaczego ja mam teraz nagle
    płacić 400zł bo ktoś zapomniał kliknąć w jakieś okienko !!!???

    I ciekawe jakie NEO mi naliczą ??? Pewnie i tak przyjdzie mi zapłacić
    rachunek a dopiero później składać reklamacje.!!!

    Pozdrawiam
    Mariusz

    -----
    Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
    http://www.szybykoberski.pl
    Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaż, atrakcyjne ceny,
    wysylka szyb firma kurierska. - zapraszamy!