  • Data: 2006-02-16 13:26:50
    Temat: Re: Neo-Pewex'y
    Od: Sławek <s...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Do Makro i pewnie do księgarni "świata ksiazki" albo centrum obsługi
    > "Avon":-)

    No właśnie, jeżeli sama twierdzisz, że te trzy firmy tak działają - to
    przypomij sobie, co pisałem na początku - prosiłem podać, na jakiej
    zasadzie prawnej toto działa.

    Dla mnie są to rzeczy co najmniej nieznane (gdyby było inaczej, nie
    pytałbym). Niespecjalnie potrzebne mi do szczęścia (Avon? taka firma
    kosmetyczna dla dolnych warstw klasy średniej?).

    Ale zawsze dobrze dowiedzieć się czegoś nowego - zwłaszcza że w tej materii
    wiem niemal nic. Więc jeżeli masz trochę czasu, to naświetl temat, zapodaj
    linki do "regulaminów", powołaj się na konkretne przepisy (interesuje mnie
    zwłaszcza procedura reklamacyjna, bo chciałbym normalnie kupując mieć
    pewność że sklep w którym kupuję nagle nie wyłączył się z odpowidzialności
    twierdząc że jest np. klubem tanecznym czy kółkiem różańcowym albo właśnie
    jakimś "światem benzyny" czy "centrum obsługi telewizorów").

    Sławek